Naprawy zdalne

Byliśmy „na zdalnym” zanim to było modne! Szukasz pomocy bez wychodzenia z domu? Wystarczy połączenie z Internetem, program do pomocy zdalnej i … telefon do nas!

Jak to działa?

Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych serwisantów. Potrzebujesz pomocy zdalnego serwisu komputerowego?

Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi. Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów z którymi borykają się użytkownicy komputera na co dzień.

Czy to jest w ogóle bezpieczne?

Pomoc zdalna świadczona przez naszą firmę jest usługą całkowicie bezpieczną!

Dane przesyłane pomiędzy twoim komputerem, a naszym systemem są kodowane w ten sam sposób w jaki banki szyfrują transmisję pomiędzy swoją stroną internetową, a twoją przeglądarką. Połączenie zdalne realizowane jest wyłącznie za twoją zgodą i polega na udostępnieniu podglądu ekranu naszemu specjaliście. Przez cały czas trwania połączenia widzisz czynności wykonywane przez naszego pracownika na twoim komputerze i w każdej chwili możesz zadać mu pytanie lub przerwać. (istnieje także możliwość rozmowy głosowej oraz połączenia video!)

Po zakończeniu połączenia nie mamy możliwości powtórnego połączenia się z  komputerem bez twojej wiedzy i zgody. 512 614 437 – Zadzwoń, uruchom program, podaj ID – resztę pozostaw nam!

Jak to robimy?

Do pomocy zdalnej używamy dwóch darmowych programów.
 
Pewnie znasz program TeamViewer, który bezpłatnie możesz pobrać ze strony www.teamviewer.com. Jeszcze łatwiej możesz udzielić nam dostępu za pomocą zdalnego za pomocą AnyDesk. Oba programy jeżeli pobierzesz wersję portable – nie wymagają nawet instalacji!
 
Wystarczy uruchomić. Schemat dostępu dla obu jest identyczny – pobierasz program, który generuje unikalny numer Twojego komputera, podajesz go nam telefonicznie lub mejlowo oraz zezwalasz na dostęp w momencie połączenia. To proste, jak odebranie połączenia telefonicznego. Resztą zajmujemy się my! Wszystko dzieje się na Twoich oczach!
 
To proste!

Co możemy zrobić zdalnie, ile to kosztuje i dlaczego tak mało?

Właściwie wszystkie usterki programowe, oczywiście pod warunkiem, że nie jest to usterka związana z brakiem dostępu do Internetu. (program łączy się za pomocą Internetu). Czasem będzie wymagana Twoja interwencja, warto, żebyś był/a po drugiej stronie albo chociaż w pobliżu. Niestety, nie jest możliwe zdalne wypięcie kabla usb ani włożenie papieru do drukarki 🙂 Z uwagi na konieczność użycia specjalistycznego oprogramowania, nie wykonujemy zdalnego odzyskiwania danych.

Koszt?

Z uwagi na to, że oszczędzamy swój (oraz Twój!) czas – możemy zmniejszyć koszt naprawy wykonywanej zdalnie przy zachowaniu tej samej jakości.

Przed wykonaniem usługi uzgodnij kwotę – zapłać po wykonaniu. Ufamy sobie wzajemnie. Oczywiście, nie musisz być z Warszawy! Dodatkowo, często zdalnie możemy pomóc Ci również, jeśli akurat żaden z naszych techników nie jest dostępny lokalnie. Zdarza się, że naprawiamy coś pomimo wakacji 🙂


Ile czasu potrzeba na naprawę? Przykładowy czas potrzebny na naprawę najczęściej spotykanych usterek:

  • Odwirusowywanie systemu – 20 min – 2h.
  • Usunięcie zbędnych programów z autostartu – 10 minut
  • Instalacja oprogramowania antywirusowego – 15 – 30 minut
  • Instalacja + konfiguracja filtra reklam – 20-30 min.
  • Konfiguracja firewall’a/programu antywirusowego – 15 – 20 minut
  • Konfiguracja programu pocztowego/skype – 5 – 15 minut
  • Założenie skrzynki pocztowej w darmowym serwisie – 10 minut
  • Odinstalowanie/skasowanie programu z komputera – od 10 minut
  • Instalowanie i konfigurowanie programów – od 5 minut w zależności od wielkości aplikacji
  • Instalowanie/aktualizowanie brakujących sterowników urządzeń – 5 – 30 minut