Sposób działania naszej firmy ma charakter indywidualny. Z racji na czas potrzebny do naprawy (średnio ok 1-3-5 godzin) – między serwisantem a klientem wytwarza się specyficzna relacja co potwierdzić mogą ci, którzy nie są naszymi klientami a naszymi stałymi klientami 🙂
Jesteśmy załogą, która nie boi się słowa „klient” ale woli używać słowa „człowiek”. Nie prowadzimy działalności charytatywnej ale w zamian za swoje wynagrodzenie oferujemy szczerość i rzetelne podejście to każdego, nawet najdziwniejszego problemu. Jesteśmy legalną zarejestrowaną w Polsce firmą, płacimy podatki, wystawiamy faktury. Gwarantujemy bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu oraz danych.
O tym, dlaczego nasi klienci przestają być naszymi klientami a stają się naszymi stałymi klientami – dowiesz się przy okazji pierwszej wizyty 🙂
Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, nie pobieramy opłat w przypadku nie zrealizowania usługi, staramy się, aby każdy klient został potraktowany tak, jak sami byśmy chcieli być potraktowani. Oferujemy rabaty dla stałych klientów, pomoc zdalną, doradztwo, szkolenia, pomoc w zakupie, montażu oraz obsłudze sprzętu IT. Oferujemy dojazd do klienta na terenie Warszawy oraz bliższych i dalszych okolic.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i współpracy. Zawsze służymy poradą i dobrym słowem.
Wszystkie ceny są jednocześnie cenami netto i brutto (nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT). Za wykonane usługi wystawiamy faktury.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Jesteśmy legalnie działającą firmą.