Cennik

Ile to kosztuje? i dlaczego tak (nie) drogo?

Kilka słów o kosztach – nie posiadamy „żelaznego” cennika. Możliwe, że nie jesteśmy najtańsi na rynku, ale możliwe, że jesteśmy jednymi z najlepszych! Nie odwracamy się do klientów plecami, a jeśli czegoś nie potrafimy – zawsze mówimy o tym szczerze.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, pragniemy zachęcić Państwa do kontaktu z nami w celu omówienia oferty przygotowanej zawsze według indywidualnych potrzeb. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego, zapytaj! To nic nie kosztuje!

 

Indywidualny koszt naprawy

Ceny podane na stronie są cenami orientacyjnymi, koszt naprawy zawsze ustalany jest indywidualnie.

Orientacyjny koszt wizyty naszego technika oscyluje zazwyczaj w okolicach kwoty 100-300 zł, nie jest uzależniony od czasu potrzebnego technikowi do wykonania naprawy, orientacyjna cena ustalana jest przed wykonaniem usługi, jeżeli okaże się, że nasza wizyta to przysłowiowe „3 kliknięcia” i trwała do 10 min. pobieramy 50 zł + ew.koszt dojazdu. Za „Pusty” podjazd w przypadku braku odwołania umówionej wizyty również pobieramy kwotę 50 zł. Nie korzystamy z usług firm trzecich, pośrednictwa oraz nie nakładamy marż za wymieniane komponenty.

Przykładowo, wymiana pasty termo-przewodzącej w laptopie jednej firmy wymaga odkręcenia klapy serwisowej, usunięcia starej pasty, nałożenia nowej, czyszczenia wentylatora oraz złożeniu elementów w odwrotnej kolejności, w innym modelu zaś wymagać będzie demontażu obudowy, płyty głównej a czasami praktycznie kompletnego demontażu całego laptopa. Kwota za powyższą usługę waha się pomiędzy 80 a 250 zł.

W przypadku, jeśli naprawa jest ekonomicznie niezasadna, przewyższa wartość sprzętu lub suma usterek niezbędnych do usunięcia po wykonaniu diagnozy przekracza uzgodnioną kwotę – zawsze informujemy klienta o tym fakcie.

W celu szczegółowej wyceny poszczególnej usługi prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą formularza kontaktowego.

Przykładowe ceny usług:

  • Reinstalacja systemu operacyjnego, aktualizacja sterowników, backup danych do 5 gb, startowy pakiet oprogramowania, podstawowa konfiguracja (sieć, drukarka, skaner), optymalizacja systemu (również pod kątem dysków SSD) – 150 zł.
  • Konfiguracja i zabezpieczenie routera LAN, DSL, ADSL, 3g/LTE – 50-80 zł.
  • Odzyskiwanie danych – od 100 zł – (usługa zależna od złożoności zadania, ilości danych do odzyskania, rodzaju uszkodzenia oraz stanu nośnika).
  • Odwirusowanie komputera – od 80 zł. Koszt usługi zależny od czasu potrzebnego na wykonanie pełnego odwirusowania, (czasem kilka godzin).
  • Wymiana uszkodzonej mechanicznie matrycy – od 80 zł + koszt matrycy. (nie dotyczy matryc dotykowych oraz matryc klejonych do ramki matrycy).
  • Wymiana klawiatury w laptopie – od 50 zł + koszt klawiatury.
  • Czyszczenie/konserwacja układu chłodzenia w laptopie (wymiana past termoprzewodzących, konserwacja łożyska wentylatora, wymiana wentylatora, czyszczenie radiatorów) – od 50 zł.
  • Składanie nowego komputera z części klienta – od 100 zł
  • Wymiana gniazda zasilania w laptopie – od 100 zł

Rzeczywisty koszt usługi zazwyczaj „klaruje” się w trakcie wykonywania usługi, nie stosujemy zasady sumowania cząstkowego wykonanych usług a (zazwyczaj entuzjastycznie przyjętą) zasadę racjonalnej ceny sumarycznej wszystkich wykonanych czynności oraz czas potrzebny na wykonanie zlecenia. Usługi niestandardowe, niepoliczalne lub absurdalnie niezwykłe (takie też robimy!) rozliczane są wg. stawki godzinowej lub indywidualnie uzgodnionej z klientem.

Czego nie robimy?

  • NIE zajmujemy się hostingiem, php/MySQL, HTML, CSS, ani JS.
  • NIE piszemy prac zaliczeniowych z informatyki.
  • NIE zajmujemy się fotografią portretową ani artystyczną (chociaż lubimy) 🙂
  • NIE dostarczamy materiałów na potrzeby spraw rozwodowych przez instalację programów typu keylogger (art. 269b §1 KK).
  • NIE jesteśmy powiązani z żadną organizacją rządową ani pozarządową
  • NIE udostępniamy plików oraz danych osobowych swoich klientów
  • NIE zlecamy napraw firmom trzecim ani pośrednikom.
  • NIE naprawiamy sprzętu AGD ani TV.

Dlaczego my?

Sposób działania naszej firmy ma charakter indywidualny. Z racji na czas potrzebny do naprawy (średnio ok 1-3-5 godzin) – między serwisantem a klientem wytwarza się specyficzna relacja co potwierdzić mogą ci, którzy nie są naszymi klientami a naszymi stałymi klientami 🙂

Jesteśmy załogą, która nie boi się słowa „klient” ale woli używać słowa „człowiek”. Nie prowadzimy działalności charytatywnej ale w zamian za swoje wynagrodzenie oferujemy szczerość i rzetelne podejście to każdego, nawet najdziwniejszego problemu. Jesteśmy legalną zarejestrowaną w Polsce firmą, płacimy podatki, wystawiamy faktury. Gwarantujemy bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu oraz danych.

O tym, dlaczego nasi klienci przestają być naszymi klientami a stają się naszymi stałymi klientami – dowiesz się przy okazji pierwszej wizyty 🙂

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, nie pobieramy opłat w przypadku nie zrealizowania usługi, staramy się, aby każdy klient został potraktowany tak, jak sami byśmy chcieli być potraktowani. Oferujemy rabaty dla stałych klientów, pomoc zdalną, doradztwo, szkolenia, pomoc w zakupie, montażu oraz obsłudze sprzętu IT. Oferujemy dojazd do klienta na terenie Warszawy oraz bliższych i dalszych okolic.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i współpracy. Zawsze służymy poradą i dobrym słowem.

Wszystkie ceny są jednocześnie cenami netto i brutto (nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT). Za wykonane usługi wystawiamy faktury.

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Jesteśmy legalnie działającą firmą.

na cuda trzeba chwilę poczekać

Niemożliwe robimy "od ręki"

  • 90% napraw wykonujemy w siedzibie klienta, w przypadku napraw wymagających zamówienia dodatkowych części lub rozszerzonej diagnostyki zabieramy sprzęt do swojej siedziby i wracamy ze sprzętem naprawionym lub częściami potrzebnymi do naprawy.
  • Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych dostawców części zamiennych i oprogramowania.
  • Jakość wykonywanych napraw to dla nas priorytet. Cenimy sobie długoterminową współpracę.
  • Nie boimy się określenia „nie opłaca się” jeśli naprawa sprzętu jest nieekonomiczna lub usterka obejmuje wiele elementów (np. w laptopie po upadku pękła matryca, ale uszkodzony jest również dysk twardy i pękł zawias).

Zdecydowany/a?

Nie zawiedziemy Cię!